2012-01-06

Tag/Day 2.5 auf der/on QUEEN ELIZABETH in Le Havre, France

Scroll down for English explanations - alternates with German explanations.


Das Essen dauert drei Stunden. Als wir aus dem Restaurant kommen, spielt eine Harfenistin.



The dinner took us three hours. When we came out of the restaurant someone played the harp.

In Queen's Room they had now live-music.




Im Queen's Room gibt es jetzt Live-Musik.

Auch etwas, was man in der Form nicht auf anderen Schiffen nicht findet.



Something you do not find in this way on other ships either.

The German speaking guests go to La Coruna, Spain.




Die deutschsprachigen Gäste fahren nach La Coruna.

Die anderen nach Hamburg.



All the other go to Hamburg, Germany.

My Douglas Ward guide is back and they want us from the ship and we already received our baggage tags.




Mein Douglas Ward ist wieder zurück und sie wollen uns von Bord haben und bringen uns schon die Gepäckanhänger.

Mein Strandtuch wurde nicht ausgetauscht, weil es nicht auf dem Boden lag, sondern nur zusammengelegt.



My beach towel was not replaced because I did not placed it on the floor. But it was folded.

For the next morning we decided to sleep long and ordered the room service for 09.45 hrs. Good Night.




Für den nächsten Morgen beschließen wir auszuschlafen und den Zimmerservice für 09.45 Uhr zu bestellen. Gute Nacht.

No comments:

Post a Comment